Verzendbeleid

We werken samen met DHL en PostNL om ervoor te zorgen dat onze leveringen zo snel en soepel mogelijk verlopen.

Je pakket wordt geleverd in je brievenbus of aan je voordeur. Als levering op jouw adres om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt het pakket achtergelaten bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt van de postdienst. De geschatte levertijd ligt tussen de 5 en 10 werkdagen, afhankelijk van je locatie. Alle bestellingen worden rechtstreeks verzonden vanaf de fabrikant, wat kan leiden tot iets langere levertijden (ongeveer 5-10 werkdagen), afhankelijk van het product en de leverancier.

GRATIS VERZENDING:
Om dit te compenseren, bieden wij gratis verzending aan op ons volledige assortiment! Binnen Zweden zijn er geen douanekosten van toepassing. Alle bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt en je ontvangt binnen 1-3 dagen na het plaatsen van je bestelling een bevestigingsmail met je track & trace-nummer.

Je kunt dit nummer gebruiken om de voortgang van je bestelling te volgen via onze trackingspagina’s. Als je de bevestigingsmail niet kunt vinden, controleer dan je spamfolder, omdat die daar soms per ongeluk in terechtkomt. Je kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Heb je vragen over je zending? Aarzel dan niet om contact op te nemen via chat of e-mail. We reageren op alle e-mails binnen 24 uur, het hele jaar door.